O firmě
JUNGHEINRICH AG
Společnost Jungheinrich AG je předním světovým dodavatelem řešení v oblasti intralogistiky.
Nabízí široké portfolio produktů od nízkozdvižných vozíků až po plně automatizované logistické systémy s inteligentním softwarovým řešením. Zajišťuje inovativní servisní a finanční služby.
To vše k dosažení nejvyšší výkonnosti skladu a nejefektivnějšího toku materiálu.
Problém
RESTART FIRMY PO COVIDU, NASTAVENÍ SPRÁVNÉ FIREMNÍ KULTURY
Nedostatečná znalost zákaznické cesty a kvalitativní zpětné vazby spojené s jednotlivými aktivitami.
Chybějící identifikace klíčových kroků v životním cyklu produktu (z pohledu zákazníka) a identifikace hlavních nedostatků v řízení zákaznické zkušenosti.
Zvolená opatření
JAKÁ OPATŘENÍ JSME ZVOLILI?
- série interních WS se zástupci klíčových oddělení společnosti (servis, obchod, pronájem, online atd.) k nadefinování klíčových kroků na zákaznické cestě
- 15 hloubkových rozhovorů s klíčovými zákazníky
- společné nadefinování ideální zákaznické cesty a hlavních pain a gain pointů, s kterými se zákazník setkává
- kvantitativní výzkum Firemní kultury
Výsledky
JAKÝ JE VÝSLEDEK NAŠICH OPATŘENÍ?
Identifikované pain a gain pointy jsme představili managementu společnosti a průběžně dochází k jejich nápravě.
Komunikační nedostatky byly odstraněny okamžitě, procesní věci se napravují průběžně s ohledem na projektovou prioritizaci.
S ohledem na zmíněné aktivity dochází ve společnosti Jungheinrich (ČR) k posilování klanové a adhokratické firemní kultury.
Vizualizace původního a cílového stavu firemní kultury níže znázorňuje modelový příklad.
Původní a cílový stav firemní kultury
Reference
JAK SPOLUPRÁCI HODNOTÍ SÁM KLIENT / ZADAVATEL?
„Mapování zákaznických cest mě příjemně překvapilo. V Jungheinrichu působím více jak 25 let. Měl jsem pocit, že dokonale znám potřeby svých zákazníků. Přesto nám audit zákaznických cest a změření firemní kultury od kolegů z Kogi CON ukázalo několik oblastí, na které se při rozvoji našich služeb musíme zaměřit.“
Vratislav Přibyl, CEO Jungheinrich (ČR)